Η αεράμυνα της Βουλγαρίας περνάει ουσιαστικά στην ελληνική ΠΑ,τουλάχιστον μέχρι η γειτονική χώρα να αποκτήσει νέα μαχητικά αεροσκάφη. Αυτή τη στιγμή η Βουλγαρία διαθέτει παλαιά αεροσκάφη MIG τα οποία προτίθεται να αντικαταστήσει είτε με F 16,είτε με Gripen. Οι υπουργοί Άμυνας των δύο χωρών που συναντήθηκαν στο Πεντάγωνο,συμφώνησαν στη συνεργασία Αθήνας-Σόφιας σε θέματα αεράμυνας. Συνάντηση όμως είχε και ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας Αντιπτέραρχος (Ι) Βασίλειος Κλόκοζας με τον Αρχηγό της Πολεμικής Αεροπορίας της Βουλγαρίας Αντιπτέραρχο Constantin Veselinov Popov,με τον οποίο και συζήτησε τα τεχνικά ζητήματα της συμφωνίας.
Συνάντηση των Α/ΓΕΑ Ελλάδας-Βουλγαρίας
Οι δύο Α/ΓΕΑ συζήτησαν την αεροπορική συνεργασία



