Με ελικόπτερο Super Puma μεταφέρεται η σορός του αδικοχαμένου Επισμηναγού στο 251 ΓΝΑ

Με ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας μεταφέρεται η σορός του αδικοχαμένου κυβερνήτη του μοιραίου εκπαιδευτικού αεροσκάφους T2 Buckeye, Επισμηναγού (Ι) Νικόλαου Βασιλείου στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας προκειμένου να πραγματοποιηθεί η νεκροψία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert.gr, η σορός του αδικοχαμένου Επισμηναγού (Ι) Νικόλαου Βασιλείου μεταφέρεται με ελικόπτερο Super Puma στο 251 ΓΝΑ προκειμένου να πραγματοποιηθεί η νεκροψία, ώστε να εξακριβωθούν και επίσημα τα αίτια θανάτου του κυβερνήτη του μοιραίου εκπαιδευτικού αεροσκάφους T2 Buckeye.

Ημέρα θλίψης για την Πολεμική μας Αεροπορίας και όλη την Ελλάδα, καθώς ένας ακόμα πιλότος έπεσε εν ώρα καθήκοντος, νωρίτερα σήμερα Τρίτη 28.08.2018 το πρωί (08:50πμ), όταν εκπαιδευτικό αεροσκάφος Τ2 Buckeye κατέπεσε 7 ναυτικά μίλια από τη Σπάρτη, κόβοντας το νήμα της ζωής του Επισμηναγού (Ι) Νικόλαου Βασιλείου, κυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους, ο οποίος βρέθηκε νεκρός εντός του πιλοτηρίου σύμφωνα με δηλώσεις του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου. 

Οι δυο πιλότοι χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης εκτίναξης, ωστόσο ήταν ανεπιτυχής για τον 37χρονο κυβερνήτη, Επισμηναγό Νίκο Βασιλείου, καθώς δεν αναπτύχθηκε ο θόλος του αλεξιπτώτου.

Στις 09.22 εντοπίστηκε πολύ κοντά στα συντρίμμια του αεροσκάφους ο 40χρονος συγκυβερνήτης, ο οποίος ειδοποίησε της αρμόδιες υπηρεσίες με το κινητό του τηλέφωνο, και στις 10.08 επίγειες δυνάμεις της Πυροσβεστικής βρήκαν τον άτυχο επισμηναγό Νίκο Βασιλείου.

Τόπος του δυστυχήματος το χωριό Κολλίνες της Αρκαδίας, πλησίον του οποίου ανασύρθηκε νεκρός ο άτυχος πιλότος, ενώ νωρίτερα είχε εντοπισθεί σώος ο συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους, ο οποίος στην συνέχεια μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για να νοσηλευτεί. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert.gr, ο συγκυβερνήτης μετά την διάσωση του είχε και επικοινωνία με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας Αντιπτέραρχο Χρήστος Χριστοδούλου.

Ο Νικόλαος Βασιλείου ήταν 37 ετών, παντρεμένος και πατέρας δυο παιδιών, με καταγωγή από το χωριό Ζάρκα της Εύβοιας. Θεωρούνταν εμπειρότατος χειριστής, αφού μαζί με τον συγκυβερνήτη του είχαν σχεδόν 2.500 ώρες πτήσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.

Το χρονικό της μοιραίας πτήσης:

Στις 08.20 το μοιραίο Τ-2 Buckeye απογειώθηκε από την 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος. Μισή ώρα, στις 08.50, και ενώ το T-2 πετούσε πάνω από το χωριό Βλαχοκερασιά, μεταξύ Τρίπολης και Καλαμάτας, άρχισε την άσκηση περιδίνησης.

Σύμφωνα με το σενάριο της, το αεροσκάφος αφού έχει πάρει ύψος, μπαίνει σε κατάσταση ανεξέλεγκτης πτώσης με στόχο οι πιλότοι να επανακτήσουν τον έλεγχο του έως ένα συγκεκριμένο ύψος.

Στην μοιραία πτήση το εκπαιδευτικό T-2 άρχισε να πέφτει ανεξέλεγκτα από ύψος 35.000 ποδών αλλά παρά τις προσπάθειες των πιλότων, ακόμη και όταν το αεροσκάφος έφτασε στα 15.000 πόδια δεν είχαν καταφέρει να το επαναφέρουν.

Και οι δυο πιλότοι χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης εκτίναξης, ωστόσο αυτή ήταν ανεπιτυχής για τον 37χρονο κυβερνήτη, επισμηναγό Νίκο Βασιλείου.

Τριήμερο πένθος για την Πολεμική Αεροπορία:

Τριήμερο πένθος για την Πολεμική Αεροπορία προανήγγειλε ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος, δηλώνοντας ότι η σημερινή ημέρα είναι «πολύ δύσκολη για την Πολεμική Αεροπορία», εκφράζοντας παράλληλα τα συλλυπητήρια του στην οικογένεια του αδικοχαμένου Επισμηναγού.

Ξύπνησαν οι μνήμες από το φοβερό ατύχημα του περασμένου Γενάρη

Ξύπνησαν οι μνήμες από το τρομακτικό ατύχημα της 3ης Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, όπου και τότε εκπαιδευτικό αεροσκάφος τύπου T-2E Buckeye της 120 ΠΕΑ που είχε απογειωθεί από την Καλαμάτα συνετρίβη μετά από σχεδόν μια ώρα πτήσης σε απόσταση 2 ναυτικών μιλίων νοτίως της Καλαμάτας. Και τότε οι δύο χειριστές αναγκάστηκαν να το εγκαταλείψουν, λίγο πριν αυτό συντριβεί. Ευτυχώς τότε δεν είχαμε θρηνήσει θύματα.