ΓΕΕΘΑ: Στην Αμερικανική διοίκηση Ευρώπης στη Γερμανία βρέθηκε υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία

Στο πλαίσιο του στρατηγικού διαλόγου ΗΠΑ - Ελλάδος

ΓΕΕΘΑ: Στην Αμερικανική διοίκηση Ευρώπης στη Γερμανία βρέθηκε υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στη Γερμανία βρέθηκε αντιπροσωπεία του ΓΕΕΘΑ όπου είχε συνάντηση με τη με την αμερικανική διοίκηση δυνάμεων Ευρώπης.

Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ:

Από 10 έως 11 Απριλίου 2019, υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία του ΓΕΕΘΑ υπό τον Διευθυντή του Δ΄ Κλάδου ΓΕΕΘΑ, επισκέφθηκε επίσημα την Διοίκηση Δυνάμεων Ευρώπης των ΗΠΑ (USEUCOM) στην Στουτγκάρδη της Γερμανίας, όπου είχε συνομιλίες με αντίστοιχη αμερικανική, στο πλαίσιο των αποφάσεων του Στρατηγικού Διαλόγου ΗΠΑ – Ελλάδος (Ουάσινγκτον 13 Δεκεμβρίου 2018).

Κατά τις συνομιλίες συζητήθηκαν η περαιτέρω ενίσχυση της στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών μελών του ΝΑΤΟ, η διεξαγωγή ασκήσεων, εκπαιδεύσεων, η επαύξηση της διαλειτουργικότητος, η αντιμετώπιση κρίσεων καθώς και προκλήσεων άμυνας και ασφάλειας.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ