Άσκηση ναρκοπολέμου ξεκινά στο Ιόνιο

Ποιοι συμμετέχουν.

Άσκηση ναρκοπολέμου ξεκινά στο Ιόνιο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από σήμερα και έως 17 Νοεμβρίου 2014, θα διεξαχθεί στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου και Πατραϊκού η πολυεθνική άσκηση Ναρκοπολέμου «ΑΡΙΑΔΝΗ 2014», που διοργανώνεται από το Πολεμικό Ναυτικό σε ετήσια βάση. Στην εφετινή άσκηση συμμετέχουν η μόνιμη αντιναρκική δύναμη του ΝΑΤΟ SNMCMG-2 (Standing NATO Mine Counter Measures Group 2), η φρεγάτα (Φ/Γ) ΑΔΡΙΑΣ, το ναρκοθηρευτικό (Ν/ΘΗ) ΚΑΛΥΨΩ, το Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ, η κανονιοφόρος (Κ/Φ) ΚΑΣΟΣ, το Γαλλικό πλοίο FGS LYRE, το Βουλγαρικό BGR PRIBOY, καθώς και στοιχεία της ΔΥΚ, η Ναυτική Διοίκηση Ιονίου (ΝΔΙ) και μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας.

Στο πλαίσιο της εν λόγω ασκήσεως, η δύναμη SNMCMG-2 υπό τον Ιταλό Διοικητή, Πλοίαρχο Giovanni Piegaza, θα πραγματοποιήσει προγραμματισμένη επίσκεψη στο λιμένα της Πάτρας από 05 έως 09 Νοεμβρίου 2014. Η δύναμη αποτελείται από το Ιταλικό πλοίο ITS AVIERE, το Γερμανικό FGS HOMBURG, το Τουρκικό TCG ERDEK, το Βρετανικό HMS GRIMSBY και το Ν/ΘΗ ΕΥΡΩΠΗ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ