Πόσο επικίνδυνη η μη αντικατάσταση των μπαταριών των υποβρυχίων 209, ώστε να μην χρησιμοποιούνται από καθόλου έως ελάχιστα; Αρκεί να ανατρέξουμε σε δύο δυστυχήματα στο ινδικό ναυτικό, ένα το 2010 κι ένα φέτος για να καταλάβουμε ότι μ΄ αυτά τα πράγματα δεν παίζουν. Γιατί κάποιοι παίζουν με τις ζωές του προσωπικού όταν γράφουν -στα διαλείμματα της υστερίας υπέρ της Χρυσής Αυγής- ότι “η αντικατάσταση των μπαταριών δεν κρίνεται επείγουσα υπόθεση”!!!
Θα ήταν καλό να πληροφορηθούν για να μην παραπληροφορούν -για ποιους λόγους είναι ένα ζήτημα- ότι σε υποβρύχιο του Στόλου οι μπαταρίες θα έπρεπε να έχουν αλλαχθεί από το 2005 που έληξαν . Κι έχουμε 2013!
Από την άλλη οι ίδιοι κύκλοι είναι αναφανδόν υπέρ της απόκτησης φρεγατών έστω κα με νοίκι που θα μας κοστίσει 200.000.000 ευρώ το χρόνο.

![Φρεγάτα «Κίμων»: Η στιγμή της ονοματοδοσίας από τον ανάδοχο υποναύαρχο επί τιμή, Πάνο Λασκαρίδη [vid]](https://www.onalert.gr/wp-content/uploads/2025/12/kimon-laskaridis-350x250.jpg)


