Υπεγράφη σήμερα η ΚΥΑ για το επίδομα στα πληρώματα Στόλου του Πολεμικού Ναυτικού, όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο αντιναύαρχος ε.α και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Χατζηδάκης.
Όπως αναφέρει, με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του ΥΕΘΑ κ.Παναγιωτόπουλου και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ.Σκυλακάκη, ο πρωθυπουργός αποφάσισε να δοθεί το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ στα πληρώματα Στόλου και των πλοίων της Διοικητικής Μέριμνας (Δ.Δ.Μ.Ν).
Επίσης, θα δοθούν άλλα 5 εκατομμύρια ευρώ ως επίδομα στις στις Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού Ξηράς.
Το επίδομα χορηγείται από 01 Ιανουαρίου 2023.




