ΓΕΣ: Αποφοίτησαν οι βατραχάνθρωποι του 16ου Σχολείου Υποβρύχιων Καταστροφών του Στρατού [pics]

Ολοκληρώθηκε το 16ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών (ΣΥΚ) του Στρατού Ξηράς, όπως ανακοίνωσε σήμερα (09.12.2024) το ΓΕΣ.

ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από 02 Σεπτεμβρίου έως 05 Δεκεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Κέντρου Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων (ΚΕΕΔ) στην Νέα Πέραμο, το 16ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών (ΣΥΚ) του Στρατού Ξηράς, όπως ανακοίνωσε σήμερα (09.12.2024) το ΓΕΣ.

Σκοπός του Σχολείου είναι η επιχειρησιακή ειδική εκπαίδευση του προσωπικού των Μονάδων Ειδικών Δυνάμεων, στις Υποβρύχιες Καταστροφές. Η εκπαίδευση περιέλαβε μεταξύ άλλων, αντικείμενα φυσικής αγωγής μάχης, κολύμβηση επιφανείας, υποβρύχιες πορείες, εκτέλεση θαλάσσιου άλματος καθώς και αθλητικές δοκιμασίες.

Την Πέμπτη 05 Δεκεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΕΔ η τελετή αποφοίτησης, στην οποία παρέστησαν ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας Στρατηγός Δημήτριος Χούπης,  ο Διοικητής της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου (ΔΕΠ) του ΓΕΕΘΑ Αντιστράτηγος Προκόπιος Μαυραγάνης, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικών Δυνάμεων (ΔΕΔ) του ΓΕΣ Υποστράτηγος Ιωάννης Κορέλης, εν ενεργεία Αξιωματικοί και συγγενείς των αποφοιτούντων.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες του ΓΕΣ:

ΓΕΣ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Αν. Τασούλας στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων / ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ/Γ.Τ. ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ / EUROKINISSI
ΓΕΝ

Τελετή ορκωμοσίας Σημαιοφόρων Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ΥΦΕΘΑ

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρέστη χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης στην...