Ολοκληρώθηκε το 19ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών του Στρατού Ξηράς
Σήμερα Παρασκευή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε και η τελετή αποφοίτησης, παρουσία του Διοικητή της ΔΕΠ
Σήμερα Παρασκευή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε και η τελετή αποφοίτησης, παρουσία του Διοικητή της ΔΕΠ

Την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΕΔ η τελετή αποφοίτησης για το 17ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών του ΣΞ.

Ολοκληρώθηκε το 16ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών (ΣΥΚ) του Στρατού Ξηράς, όπως ανακοίνωσε σήμερα (09.12.2024) το ΓΕΣ.

Από 16 Οκτωβρίου 2023 έως 01 Φεβρουαρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στην έδρα του ΚΕΕΔ στην Νέα Πέραμο, το 14ο ΣΥΚ.

Το Σχολείο, κατόπιν απόφασης του Α/ΓΕΕΘΑ, επαναλειτουργεί μετά την διακοπή του τον Δεκέμβριο του 2016, και σε αυτό συμμετέχουν συνολικά...