ΓΕΣ: Επιλοχίας σε Μονάδα της Αλεξανδρούπολης τραυματίστηκε θανάσιμα με υπηρεσιακό τυφέκιο

Το ΓΕΣ ανακοίνωσε ότι, σήμερα το πρωί, ΕΠΟΠ Επιλοχίας σε Μονάδα της Αλεξανδρούπολης, τραυματίστηκε θανάσιμα με υπηρεσιακό τυφέκιο εντός του στρατοπέδου.

ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ) ανακοινώνεται ότι, κατά τις πρωινές ώρες του Σαββάτου 01 Μαρτίου 2025, o ΕΠΟΠ Επιλοχίας (ΔΒ) Σ.Σ., ο οποίος υπηρετούσε σε Μονάδα της Αλεξανδρούπολης, 46 ετών, τραυματίστηκε θανάσιμα με υπηρεσιακό τυφέκιο, ευρισκόμενος εντός του Στρατοπέδου.

Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται αρμοδίως. Το ΓΕΣ εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους οικείους του.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ