Ολοκληρώθηκε το 17ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών του Στρατού Ξηράς [pics]

Την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΕΔ η τελετή αποφοίτησης για το 17ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών του ΣΞ.

Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από 17 Mαρτίου έως 27 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Κέντρου Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων (ΚΕΕΔ) στην Νέα Πέραμο, το 17ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών του Στρατού Ξηράς.

Σκοπός του Σχολείου είναι η επιχειρησιακή ειδική εκπαίδευση του προσωπικού των Μονάδων Ειδικών Δυνάμεων, στις υποβρύχιες καταστροφές. Η εκπαίδευση περιέλαβε μεταξύ άλλων, αντικείμενα φυσικής αγωγής μάχης, κολύμβηση επιφανείας, υποβρύχιες πορείες, εκτέλεση θαλάσσιου άλματος καθώς και αθλητικές δοκιμασίες.

Την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΕΔ η τελετή αποφοίτησης για το 17ο Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών, στην οποία παρέστησαν ο Διοικητής της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου (ΔΕΠ) του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας Αντιστράτηγος Γεώργιος Μανουράς, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικών Δυνάμεων του ΓΕΣ (ΓΕΣ/ΔΕΔ), Ταξίαρχος Χρήστος Σπανίδης εν ενεργεία Αξιωματικοί και συγγενείς των αποφοιτούντων.

Δείτε φωτογραφίες:

Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών

default

Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών Σχολείο Υποβρυχίων Καταστροφών

Πηγή: ΓΕΣ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ