Ο ναύαρχος-δήμαρχος Χατζιδάκης τι λέει για το “φέσι” στη μαρίνα του;

Η μαρίνα του Φλοίσβου ήταν η πρώτη η οποία πουλήθηκε σε ποσοστό 50% σε Τούρκο.

Ο ναύαρχος-δήμαρχος Χατζιδάκης τι λέει για το “φέσι” στη μαρίνα του;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η μαρίνα του Φλοίσβου ήταν η πρώτη η οποία πουλήθηκε σε ποσοστό 50% σε Τούρκο. Έχει ένα ενδιαφέρον να μας έλεγε ο ναύαρχος-δήμαρχος του Παλαιού Φαλήρου, Διονύσης Χατζιδάκης  ( στη φωτό δεξιά) αν γνώριζε κάτι γι΄ αυτό κι αν βέβαια αισθάνεται άνετα που το “καμάρι” του δήμου του περνά σε τουρκικά χέρια.

Ο ναύαρχος-δήμαρχος Διονύσης Χατζηδάκις , επανεκλέγεται…διαρκώς και άνετα στο Παλαιό Φάληρο. Ελπιζζουμε στις επόμενες εκλογές να μην τον δούμε…με φέσι! 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ