Ο δήμαρχος Σουφλίου ζήτησε συνάντηση με τους στρατιωτικούς της ΕΣΠΕΑΜΘ

Μετά το σάλο συνάντηση.

Ο δήμαρχος Σουφλίου ζήτησε συνάντηση με τους στρατιωτικούς της ΕΣΠΕΑΜΘ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά από το σάλο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του για “υποχρεωτική διαμονή” στρατιωτικών στο Σουφλί και στην περιοχή γύρω απ΄ αυτό, ο δήμαρχος Ευάγγελος Πουλιλίος θέλει να συναντηθεί με τους στρατιωτικούς της Ένωσης Στρατιωτικων Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Η Ένωση του είχε στείλειι επιστολή μετά απ΄ όσα δήλωσε στο δελτίο ειδήσεων
του ThrakiTVChannel .

Ο δήμαρχος επικοινώνησε με τον Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΣΠΕΑΜΘ, Ανθυπολοχαγό Γ. Ρεντζούλα και ζήτησε την άμεση συνάντησή τους για συζήτηση και ενημέρωση.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ