Ότι δεν μας αρέσει το λέμε “λάσπη στον ανεμιστήρα” και καθαρίζουμε;

Μια απάντηση σε σχόλιο.

Ότι δεν μας αρέσει το λέμε “λάσπη στον ανεμιστήρα” και καθαρίζουμε;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο γραμματέας της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Δημήτρης Καμπουρίδης, χαρακτηρίζει …λάσπη στον ανεμιστήρα το ερώτημα που τέθηκε σε ρεπορτάζ του Onalert αν η ανακοίνωση της περιφέρειας του για την επιστολή της ΠΟΕΣ στον Τσίπρα αποτελεί “αποθέωση της δημοκρατίας” ή αν υπάρχει θέμα “διχόνοιας”!

Κατά τον κ.Καμπουρίδη αυτό είναι…λάσπη στον ανεμιστήρα! Δικαίωμά του.

Θα πρέπει όμως να απαντηθούν τα εξής:

Στο ΔΣ της ΠΟΕΣ συμμετέχουν ναι ή όχι μέλη της Ένωσης Κεντρικής Μακεδονίας;

Εξέφρασαν την διαφωνία τους για την επιστολή της ΠΟΕΣ στον Τσίπρα;

Αν ναι ,γιατί η Ένωση έπρεπε να βγάλει και ανακοίνωση για να εκφράσει την αντίθεσή της; Και σε κάθε απόφαση στην οποία θα μειοψηφεί θα κάνει το ίδιο;

Κι επειδή ο κ.Καμπουρίδης γράφει στο σχόλιό του ότι “πάλι” ρίχνουμε λάσπη στον ανεμστήρα αναμένουμε να μας πει και τις προηγούμενες περιπτώσεις . Για να δούμε τι εννοεί.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Αν. Τασούλας στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων / ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ/Γ.Τ. ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ / EUROKINISSI
ΓΕΝ

Τελετή ορκωμοσίας Σημαιοφόρων Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ΥΦΕΘΑ

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρέστη χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης στην...