Παράταση δωρεάν μετακινήσεων μέχρι τις 10 Ιουλίου

Δωρεάν μετακινήσεις.

Παράταση δωρεάν μετακινήσεων μέχρι τις 10 Ιουλίου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρήστος Σπίρτζης ανακοινώνεσε ότι παρατείνεται μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015, το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης των πολιτών στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας,  που λειτουργούν από τους συγκοινωνιακούς φορείς ΟΑΣΑ ΑΕ, ΟΣΥ ΑΕ, ΣΤΑΣΥ ΑΕ (λεωφορεία,  τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ) .

Η εφαρμογή του μέτρου προβλέπεται στο νόμο 4331/2015 (ΦΕΚ Α΄ 69 – άρθρο 77), και η νέα παράταση τίθεται σε εφαρμογή με σχετική Υπουργική Απόφαση. Η δωρεάν μετακίνηση του επιβατικού κοινού σε όλες τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εντάσσεται στο πλαίσιο των μέτρων αλληλεγγύης για τη στήριξη των πολιτών, που έχει θέσει σε εφαρμογή η Κυβέρνηση.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Αν. Τασούλας στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων / ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ/Γ.Τ. ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ / EUROKINISSI
ΓΕΝ

Τελετή ορκωμοσίας Σημαιοφόρων Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ΥΦΕΘΑ

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρέστη χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης στην...