Σε ανοικτή πλέον σύγκρουση μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εξελίσσεται η “επίπονη” διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους της τρόικας, καθώς ο Άδωνις Γεωργιάδης κατηγόρησε ευθέως το ΠΑΣΟΚ ότι ευθύνεται για την εμπλοκή, ενώ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος απάντησε μέσω του Παραπολιτικά 90,1: «Δεν θα κατεβάσουμε και τα παντελόνια για να έρθει η τρόικα».
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Σύγκρουση ΠΑΣΟΚ- ΝΔ για την διαπραγμάτευση
Άδωνις Γεωργιάδης: Το ΠΑΣΟΚ φταίει για την εμπλοκή - Κωνσταντινόπουλος: Δεν θα κατεβάσουμε τα παντελόνια.
Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



