Ο Κάρολος Παπούλιας πάντα “τις πήγαινε” τις Ένοπλες Δυνάμεις και πάντα ενδιαφέρετε γι΄ αυτές. Γι΄ αυτό και η χθεσινή επίσκεψή του στη βάση της ΔΥΚ ,ήταν κάτι που τον χαροποίησε ιδιαίτερα.

Ο Πρόεδρος συνοδευόμενος από τη πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ αλλά και τον Α/ΓΕΝ αντινάυαρχο Δημ.Ελευσινιώτη, “περπάτησε’ στο στίβο μάχης της ΔΥΚ,δίπλα στα “βατράχια” που τον “έτρεχαν” και παρακολούθησε μια επίδειξη από βατραχανθρώπους.







