Οι αστυνομικοί κατέλαβαν το ταμείο τους διαμαρτυρόμενοι για το «κούρεμα». Βίντεο

Όχι στο “κούρεμα” του Ταμείου τους λένε οι αστυνομικοί, που προχώρησαν σε κατάληψη των γραφείων.

Οι αστυνομικοί κατέλαβαν το ταμείο τους διαμαρτυρόμενοι για το «κούρεμα». Βίντεο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όχι στο “κούρεμα” του Ταμείου τους λένε οι αστυνομικοί, που προχώρησαν σε κατάληψη των γραφείων.

Περίπου 50 αστυνομικοί έχουν εισέλθει στο χώρο των ταμείων και καλούν τους συναδέλφους τους και το πολιτικό προσωπικό να μην εργαστεί, ενώ περίπου άλλοι 50 είναι στην είσοδο επί της οδού Βερανζέρου ενημερώνοντας όποιον θέλει να εξυπηρετηθεί ότι το Ταμείο τελεί υπό κατάληψη.

Οι αστυνομικοί έχουν κρεμάσει πανό στην πρόσοψη του κτιρίου και δηλώνουν διατεθειμένοι να μην επιτρέψουν τη λειτουργία του Ταμείου σήμερα.

newit.gr/ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΪΜΠ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ