Συνάντηση Μπεγλίτη με εκπρόσωπο της Raytheon

Κουβέντα και για το ASPIS II

Συνάντηση Μπεγλίτη με εκπρόσωπο της Raytheon

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας, κ. Πάνος Μπεγλίτης δέχθηκε, σήμερα, στο γραφείο του αντιπροσωπεία της αμερικανικής εταιρείας αμυντικών συστημάτων Raytheon, μ’ επικεφαλής τον κ. Paul Mongillo.
Κατά τη συνάντηση εξετάσθηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης στρατηγικών εταιρικών σχέσεων των ελληνικών αμυντικών βιομηχανιών, του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, με την Raytheon, καθώς και η συνεργασία στους τομείς των συμπαραγωγών, της έρευνας και της μεταφοράς υψηλής τεχνολογίας.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ