Το σχέδιο για τη “σωτηρία” του ΜΤΣ.Αυξάνονται οι εισφορές!

Αύξηση εισφορών στους εν ενεργεία!

Το σχέδιο για τη “σωτηρία” του ΜΤΣ.Αυξάνονται οι εισφορές!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυξάνονται κατά 1% οι εισφορές των εν ενεργεία αξιωματικών του Στρατού Ξηράς,για το Μετοχικό Ταμείο Στρατού και μειώνονται κατά 15% τα μερίσματα.Αυτή είναι η λύση που προτείνει η ηγεσία του Πενταγώνου,στη διοίκηση του ΜΤΣ,η οποία παρουσίαζεται ως μονόδρομος. Αυτό σημαίνει ότι οι αξιωματικοί θα επιβαρυνθούν με περίπου 20 ευρώ επιπλέον κάθε μήνα στον ήδη “κουτσουρεμένο” μισθό τους και αυτό θα προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια.

Το υπουργείο Άμυνας,προσπαθεί να πείσει το υπουργείο Οικονομικών να αποδεσμεύσει κονδύλι για τη καταβολή μέρος έστω του μερίσματος. Συγκεκριμένα από τα 35 εκατομμύρια ευρώ που απαιτούνται ,το Πεντάγωνο έχει ζητήσει τουλάχιστον τα 14 εκατόμμυρια,αλλά προς το παρόν το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αρνείται ακόμη και την αποδέσμευση ενός ευρώ. Νέα προσπάθεια για να δοθούν χρήματα θα γίνει τη Δευτέρα,αλλά το αποτέλεσμα θα είναι μάλλον αρνητικό. Αυτό σημαίνει ότι η καταβολή του μερίσματος γι΄ αυτή τη τριμηνία είναι εξαιρετικά αμφίβολη,αν όχι απίθανη και το ερώτημα είναι τι θα γίνει από το 2011.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ