Κατρούγκαλος: H Tουρκία θα χάσει αν μετατρέψει σε ομηρία τη σύλληψη των δύο

Το συμφέρον της χώρας μας είναι να επιμείνει ότι έχουμε νομική διαμάχη που πρέπει να τελειώσει γρήγορα δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Κατρούγκαλος.

Κατρούγκαλος: H Tουρκία θα χάσει αν μετατρέψει σε ομηρία τη σύλληψη των δύο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι διπλωματικές κινήσεις της Ελλάδας γίνονται για να δείξουν στην Τουρκία ότι θα χάσει αν προσπαθήσει να μετατρέψει την υπόθεση σύλληψης των Ελλήνων στρατιωτικών σε κατάσταση ομηρίας, είπε σήμερα στον ΣΚΑΪ, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Κατρούγκαλος

Σημείωσε πως το συμφέρον της χώρας μας είναι να επιμείνει ότι έχουμε νομική διαμάχη που πρέπει να τελειώσει γρήγορα.  Δεν πρέπει να παρασυρθούμε και να παίξουμε το παιχνίδι που θέλει η Τουρκία αλλά να προσπαθήσουμε να την εκθέσουμε, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κατρούγκαλος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ