Nαυπηγεία Ελευσίνας: Συγκέντρωση εργαζομένων στο υπουργείο Άμυνας

Έξω από την είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας έχουν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας.

Nαυπηγεία Ελευσίνας: Συγκέντρωση εργαζομένων στο υπουργείο Άμυνας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Έξω από την είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας έχουν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Διαμαρτύρονται για το γεγονός πως δουλεύουν απλήρωτοι και παρά τις υποσχέσεις, το θέμα τους δεν έχει διευθετηθεί.

Οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία καταγγέλλουν την κυβέρνηση πως υποσχέθηκε να διευθετήσει το θέμα τους, το οποίο τους ταλαιπωρεί εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ και Διαβάστε Περισσότερα ΕΔΩ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ