Επιστολή Παναγιωτόπουλου στο Λίβυο ομολογό του για τη καταστροφή μνημείου

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Παναγιωτόπουλος με επιστολή του προς τον Υπουργό Άμυνας της Λιβύης, Mohammed Mahmoud AL-Bargati εξέφρασε την λύπη του για την καταστροφή του μνημείου Ελλήνων πεσόντων μαχητών του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην Τρίπολη της Λιβύης, χαρακτηρίζοντας τις πράξεις αυτές ως απολύτως καταδικαστέες και αποκρουστικές.

Επιστολή Παναγιωτόπουλου στο Λίβυο ομολογό του για τη καταστροφή μνημείου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Παναγιωτόπουλος με επιστολή του προς τον Υπουργό Άμυνας της Λιβύης,  Mohammed Mahmoud AL-Bargati εξέφρασε την λύπη του για την καταστροφή του μνημείου Ελλήνων πεσόντων μαχητών του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην Τρίπολη της Λιβύης, χαρακτηρίζοντας τις πράξεις αυτές ως απολύτως καταδικαστέες και αποκρουστικές.

Ζήτησε δε από τη Λιβυκή κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να προβεί στην άμεση αποκατάσταση της σοβαρότατης ζημιάς.
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ