Ποια στιγμή της κατοχής θύμισε στην Πρόεδρο της Βουλής το “μαύρο” της ΕΡΤ επί Σαμαρά

Η πρόεδρος της Βουλής μίλησε στην εκδήλωση για τις γερμανικές αποζημιώσεις που οργάνωσε το ΥΠΕΘΑ στην ΛΑΕΔ.

Ποια στιγμή της κατοχής θύμισε στην Πρόεδρο της Βουλής το “μαύρο” της ΕΡΤ επί Σαμαρά

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η πρόεδρος της Βουλής μίλησε στην εκδήλωση για τις γερμανικές αποζημιώσεις που οργάνωσε το ΥΠΕΘΑ στην ΛΑΕΔ. Σε μια αποστροφή της ομιλίας της η κυρία Κωνσταντοπούλου συνέκρινε το τελευταίο ραδιοφωνικό μήνυμα την ώρα που οι Γερμανοί έμπαιναν στην Αθήνα στις 27 Απριλίου 1941, με το “μαύρο” που έπεσε στην ΕΡΤ κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Σαμαρά .

Δείτε τι είπε στο απόσπασμα της ομιλίας της.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ