Στα οχυρά Ρούπελ ο Δαβάκης

Τη Μάχη των Οχυρών τίμησε ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης.

Στα οχυρά Ρούπελ ο Δαβάκης

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τη Μάχη των Οχυρών τίμησε ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης, παρευρισκόμενος στις εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Οχυρό Ρούπελ. Τον κ. Δαβάκη συνόδευσε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος, ο Διοικητής του Γ’ ΣΣ Αντιστράτηγος Ηλίας Λεοντάρης και ο Διοικητής του 10ου Συντάγματος Πεζικού Συνταγματάρχης Αλέξανδρος Παπαδόπουλος. Μετά την επιμνημόσυνη δέηση για τους Πεσόντες Μαχητές, ο κ. Δαβάκης κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ηρώων και περιηγήθηκε στις στοές και στο Μουσείο του Οχυρού. Μετά το πέρας των εκδηλώσεων ο κ. Δαβάκης δήλωσε:

«Βρίσκομαστε σήμερα στο Ρούπελ, για να τιμήσουμε τους ήρωες υπερασπιστές του, που πρίν από 73 χρόνια, πειθαρχώντας στην απάντηση του Διοικητή τους, Ταγματάρχη Γεωργίου Δουράτσου, -Τα οχυρά δεν παραδίδονται, καταλαμβάνονται- επανέλαβαν για πολλοστή φορά, το θρύλο των Θερμοπυλών. Τιμή και δόξα στους ήρωες της Μάχης των Οχυρών»

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ