Βρήκαν την αιτία των πολέμων!Cherchez la femme και σ΄ αυτή τη περίπτωση

Βρέθηκε η αιτία των πολέμων; Αν πιστέψουμε ερευνητές του πανεπιστημίου της Οξφόρδης το «ανδρικό ορμέμφυτο» , το σεξουαλικό ένστικτο του αρσενικού,έχει την μεγαλύτερη ευθύνη για όλες σχεδόν τις συγκρούσεις.Το οποίο ένστικτο διεγείρεται βέβαια από το λεγόμενο “ασθενές φύλο”.

Βρήκαν την αιτία των πολέμων!Cherchez la femme και σ΄ αυτή τη περίπτωση

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Βρέθηκε η αιτία των πολέμων; Αν πιστέψουμε ερευνητές του πανεπιστημίου της Οξφόρδης το «ανδρικό ορμέμφυτο» , το σεξουαλικό ένστικτο του αρσενικού,έχει την μεγαλύτερη ευθύνη για όλες σχεδόν τις συγκρούσεις.Το οποίο ένστικτο διεγείρεται βέβαια από το λεγόμενο “ασθενές φύλο”.

Στη μελέτη τους οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Οξφόρδης , καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το «ένστικτο του άνδρα πολεμιστή» αποτέλεσε μια επιτυχημένη στρατηγική επιβίωσης που το ανθρώπινο είδος υιοθέτησε από τα πρώτα βήματά του επάνω στη Γη.

Το βίαιο αυτό ένστικτο, λένε , βοηθούσε τους άνδρες να επικρατήσουν έναντι των ανταγωνιστών τους και να κατακτήσουν το θυληκό που θα εξασφάλιζε τη διαιώνιση των γονιδίων τους.

Η στρατηγική της βίας αποδείχθηκε τόσο επιτυχημένη για την επιβίωση ώστε, πέρασε στα γονίδια μέσω της φυσικής επιλογής. Ετσι οι άνδρες κατέληξαν να είναι από τη φύση τους «φτιαγμένοι» για να είναι φιλοπόλεμοι και έτοιμοι για καβγά με τον κάθε πιθανό αντίπαλο.  

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ