“Καλώς ήρθατε στο Σεράγεβο”.Η πόλη-φάντασμα του εμφυλίου σήμερα.Φωτογραφίες

Πως είναι το Σεράγεβο 15 χρόνια μετά

“Καλώς ήρθατε στο Σεράγεβο”.Η πόλη-φάντασμα του εμφυλίου σήμερα.Φωτογραφίες

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 15 χρόνια μετά ο φωτογραφικός φακός της Daily Mail δείχνει πόσο έχει αλλάξει το μαρτυρικό Σεράγεβο.Οι ανοιχτές πληγές που άφησε ο εμφύλιος δεν έχουν κλείσει για τους κατοίκους της πόλης.Ωστόσο η εικόνα της πόλης που είχε καταστραφεί έχει αλλάξει σημαντικά μετά από 15 χρόνια.Τα κτίρια ξαναφτιάχνονται.Το δύσκολο είναι να γαληνέψουν οι ψυχές των ανθρώπων από αυτό που έζησαν.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ