“Πάτησαν” τις Γερμανίδες τα κορίτσια της Εθνικής Ενόπλων

Εξαιρετική εμφάνιση και επιτυχία για τα χρώματα της χώρας μας σημειώθηκε από την Εθνική Ομάδα Πετοσφαίρισης Γυναικών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στο 33ο Παγκόσμιο Στρατιωτικό Πρωτάθλημα Πετοσφαίρισης Γυναικών του CISM έτους 2012 που διεξάγεται στο Άμστερνταμ Ολλανδίας.

“Πάτησαν” τις Γερμανίδες τα κορίτσια της Εθνικής Ενόπλων

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εξαιρετική εμφάνιση και επιτυχία για τα χρώματα της χώρας μας σημειώθηκε από την Εθνική Ομάδα Πετοσφαίρισης Γυναικών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στο 33ο Παγκόσμιο Στρατιωτικό Πρωτάθλημα Πετοσφαίρισης Γυναικών του CISM έτους 2012 που διεξάγεται στο Άμστερνταμ Ολλανδίας.
Πιο συγκεκριμένα μετά από ένα συναρπαστικό αγώνα αν και αρχικά η Ελληνική ομάδα βρέθηκε να χάνει στα δύο πρώτα set από την ομάδα της Γερμανίας (19-25, 16-25) ανέκαμψε γρήγορα και επιβλήθηκε στο τρίτο και τέταρτο set (25-21 και 26-24) πηγαίνοντας έτσι στο τελευταίο και καθοριστικό set όπου επικράτησε με 15-09 διαμορφώνοντας έτσι το σκορ σε 3-2.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί σήμερα στις 18:00 ώρα Ελλάδος με αντίπαλο την ομάδα των ΗΠΑ.
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ