Οι …γείτονες του Οσάμα ,όπως φαίνεται δεν γνώριζαν ποιον είχαν γείτονα. Κι όπως συμβαίνει σ΄ αυτές τις περιπτώσεις -τουλάχιστον σ΄εμάς στην Ελλάδα- οι δηλώσει ότι “πέσαμε από τα σύννεφα”, πέφτουν…σύννεφο. Στο βίντεο οι γείτονες του Οσάμα περιγράφουν και το πως έζησαν την επέμβαση των αμερικανών.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Στη…γειτονιά του Μπιν Λάντεν! Κι εκεί “έπεσαν από τα σύννεφα”!Δείτε το βίντεο.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



