Η πλειοψηφία των αμερικανών …βαρέθηκαν να είναι “υπερδύναμη”

“Καλύτερα να κοιτάμε τη δουλειά μας και τα εσωτερικά μας” .

Η πλειοψηφία των αμερικανών …βαρέθηκαν να είναι “υπερδύναμη”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Καλύτερα να κοιτάμε τη δουλειά μας και τα εσωτερικά μας” . Οι αμερικανοί φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να κουράζονται από το ρόλο του παγκόσμιου χωροφύλακα. Τουλάχιστον οι πολίτες. Η έρευνα που έχει κάνει και παρουσιάζει και σε βίντεο το Pew Research Center δείχνει ότι για πρώτη φορά τα τελευταία 50 χρόνια η πλειοψηφία των αμερικανών λέει πως οι ΗΠΑ πρέπει πρώτα απ΄ όλα σκεφτούν τις δικές τους υποθέσεις .To 52% λέει ότι καλό είναι να αφήνουν τις άλλες χώρες να κάνουν ότι αυτές νομιζουν ότι είναι καλύτερο για το μέλλον τους . Και το 53% θεωρεί ότι οι ΗΠΑ είναι λιγότερο ισχυρές απ΄ ότι ήταν πριν από μια δεκαετία.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 



Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ