Απέπλευσε το απόγευμα από το λιμάνι της Κερύνειας το ψαροκάικο “Γεια σου καΐκι μου Άη Νικόλα”, μαζί με τους πέντε Αιγύπτιους ψαράδες που είχαν συλληφθεί την περασμένη Παρασκευή από τις κατοχικές αρχές.
“Δικαστήριο” στην Κερύνεια διέταξε την απελευθέρωσή τους μετά την καταβολή χρηματικού προστίμου.
Τέλος στο “μαρτύριο” του πληρώματος του κυπριακού αλιευτικού αφού επιστρέφει από τα Κατεχόμενα
Μια εβδομάδα μετά τη σύλληψή τους από Τουρκικό πολεμικό πλοίο.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



