Ουκρανία: «Υψηλός ο κίνδυνος χρήσης χημικών όπλων από τη Ρωσία»

Η Ρωσία ανακοίνωσε σήμερα ότι οι ισχυρισμοί από τις ΗΠΑ και την Ουκρανία πως η Ρωσία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει χημικά όπλα στην Ουκρανία αποτελούν παραπληροφόρηση

Ρωσία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Υπάρχει υψηλός κίνδυνος χρήσης από τη Ρωσία χημικών όπλων κατά της Ουκρανίας, δήλωσε σήμερα η Ουκρανή υφυπουργός Άμυνας Χάνα Μαλιάρ, επαναλαμβάνοντας τις προειδοποιήσεις του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.

Χθες, Τρίτη, η Μαλιάρ είχε σημειώσει ότι οι αρχές ελέγχουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι η Ρωσία μπορεί να έχει ήδη χρησιμοποιήσει χημικά όπλα κατά την πολιορκία της Μαριούπολης και ότι υπάρχει μια θεωρία πως χρησιμοποιήθηκαν πυρομαχικά φωσφόρου.

Η Ρωσία ανακοίνωσε σήμερα ότι οι ισχυρισμοί από τις ΗΠΑ και την Ουκρανία πως η Μόσχα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει χημικά όπλα στην Ουκρανία αποτελούν παραπληροφόρηση. Κι αυτό γιατί η Μόσχα – όπως υποστηρίζει η ίδια – κατέστρεψε το 2017 τα τελευταία χημικά αποθέματά της.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ