Συρία: Οι δυνάμεις του Άσαντ και οι σύμμαχοί τους βομβάρδισαν εκτενώς προάστια του Ιντλίμπ

Παραβιάζοντας τα προβλεπόμενα της Συμφωνίας του Σότσι Ρωσίας - Τουρκίας.

Συρία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι δυνάμεις του Συριακού καθεστώτος και άλλες συμμαχικές δυνάμεις υπέρ του Άσαντ βομβάρδισαν σήμερα  αρκετές συνοικίες στη ζώνη στην περιοχή του Ιντλίμπ  παραβιάζοντας τη συμφωνία του Σότσι μεταξύ Τουρκίας και Ρωσίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείο ειδήσεων  Anadolu στη Συρία, οι δυνάμεις του καθεστώτος και άλλες συμμαχικές τους δυνάμεις  έπληξαν με πυροβολικό πυροβολικού στη ζώνη αποξένωσης.

Δύο παιδιά τραυματίστηκαν σύμφωνα με πληροφορίες, αφού οι δυνάμεις του καθεστώτος στόχευαν αρκετές προαστιακές περιοχές του Ιντλίμπ.

Μετά από συνάντηση στο Σότσι στις 17  Σεπτεμβρίου, μεταξύ του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και του Ρώσου Προέδρου  Βλαντιμίρ Πούτιν, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να δημιουργήσουν μια αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη – στην οποία απαγορεύονται ρητά οι επιθέσεις – στην επαρχία Ιντλίμπ της Συρίας.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι αντικαθεστωτικές δυνάμεις θα παραμείνουν σε περιοχές στις οποίες είναι ήδη παρούσες, ενώ η Ρωσία και η Τουρκία θα διεξάγουν κοινές περιπολίες στην περιοχή, προκειμένου να αποφευχθεί η επανάληψη των συγκρούσεων.

Πηγή: Anadolu

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ