ΣΥΡΙΑ: Βόμβα μέσα στο αρχηγείο του Στρατού

Μια από τις βόμβες που εξερράγησαν σήμερα στην πρωτεύουσα της Συρίας, Δαμασκό, ενδέχεται να είχε τοποθετηθεί μέσα στο κτιριακό συγκρότημα του στρατού, δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο υπουργός Πληροφοριών Ομράν Ζοάμπι.

ΣΥΡΙΑ: Βόμβα μέσα στο αρχηγείο του Στρατού

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια από τις βόμβες που εξερράγησαν σήμερα στην πρωτεύουσα της Συρίας, Δαμασκό, ενδέχεται να είχε τοποθετηθεί μέσα στο κτιριακό συγκρότημα του στρατού, δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο υπουργός Πληροφοριών Ομράν Ζοάμπι.
Πλάνα και φωτογραφίες που ανέβασαν στο διαδίκτυο ακτιβιστές δείχνουν φλόγες να έχουν κυκλώσει τους πάνω ορόφους του κτιρίου που ανήκει στο υπουργείο Άμυνας και βρίσκεται στην πλατεία Ουμαγιάντ της κεντρικής Δαμασκού. Ο Ζοάμπι είπε ότι οι εκρήξεις προκάλεσαν μόνο υλικές ζημιές. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση