Τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα – Αλ Σίσι

O πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα τηλεφώνησε στο νέο πρόεδρο της Αιγύπτου Άμπντελ Φάταχ αλ Σίσι

Τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα – Αλ Σίσι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

O πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα τηλεφώνησε στο νέο πρόεδρο της Αιγύπτου Άμπντελ Φάταχ αλ Σίσι με τον οποίο επιβεβαίωσαν τη δέσμευσή τους σε μια στρατηγική συνεργασία μεταξύ ΗΠΑ- Αιγύπτου, ανέφερε ο Λευκός Οίκος.

Ο Αμερικανός πρόεδρος τηλεφώνησε στον Αιγύπτιο ομόλογό του για να τον συγχαρεί για την ορκωμοσία του και προκειμένου «να εκφράσει τη δέσμευσή του στο να συνεργαστεί μαζί του για να προωθήσουν τα κοινά συμφέροντα των δύο χωρών».

«Ο πρόεδρος επανέλαβε την αδιάκοπη στήριξη των ΗΠΑ στις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές προσδοκίες του αιγυπτιακού λαού και το σεβασμό στα καθολικά του δικαιώματα» υπογράμμισε ο Λευκός Οίκος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ