Ζελένσκι: Μετά από Ρώμη και Βερολίνο πηγαίνει στο Παρίσι

Ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν είχε υποδεχθεί τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι στις 8 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο των Ηλυσίων μαζί με τον γερμανό καγκελάριο Ολαφ Σολτς.

Ζελένσκι

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι αναμένεται το βράδυ στο Παρίσι μετά τις επισκέψεις του στην Ρώμη και την Γερμανία, έγινε γνωστό από πληροφορημένες πηγές.

Πρόκειται για την δεύτερη επίσκεψη του αρχηγού του ουκρανικού κράτους στο Παρίσι από την έναρξη της ρωσικής επίθεσης κατά της χώρας του τον Φεβρουάριο 2022.

Ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν είχε υποδεχθεί τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι στις 8 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο των Ηλυσίων μαζί με τον γερμανό καγκελάριο Ολαφ Σολτς.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ