Τρεις ώρες στο μετρό του Συντάγματος η Μπάντα του ΠΝ

Ήταν προγραμματισμένο να παίξουν μια ώρα .

Τρεις ώρες στο μετρό του Συντάγματος η Μπάντα του ΠΝ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ήταν προγραμματισμένο να παίξουν μια ώρα . Με την παρότρυνση του κόσμου έμειναν τρεις και αναγκάστηκαν να φύγουν για να παίξουν και στον Αβέρωφ το απόγευμα. Ο λόγος για την Μπάντα του ΠΝ που γοήτευσε τους πολίτες που πήγαν στο μετρό του Συντάγματος για να την ακούσουν.

Η Μπάντα του ΠΝ εμφανίστηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για την Ευρωπαϊκή Ημέρα της Μουσικής που πλέον έχει γίνει θεσμός στην Αθήνα.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ