ΥΠΕΘΑ προς Ελευσίνα: “Δεν σας χρωστάμε ούτε ευρώ”!

Σκληρή απάντηση στην ιδιοκτησία των Ναυπηγείων Ελευσίνας έδωσε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

ΥΠΕΘΑ προς Ελευσίνα: “Δεν σας χρωστάμε ούτε ευρώ”!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σκληρή απάντηση στην ιδιοκτησία των Ναυπηγείων Ελευσίνας έδωσε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για τους ισχυρισμούς περί χρωστούμενων του Δημοσίου προς τα Ναυπηγεία.

Στην ανακοίνωση του, το ΥΠΕΘΑ επαναλαμβάνει με ξεκάθαρο τρόπο ότι δεν υπάρχει καμία οφειλή προς τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Όλη η ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ:

Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας οφείλει να απαντήσει στα ψεύδη της διοίκησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας και τονίζει ότι καμία συμβατική οφειλή δεν υπάρχει από το ΥΠΕΘΑ προς τα Ναυπηγεία.

Όσα ισχυρίζεται η διοίκηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας είναι διεκδικήσεις της από παλαιότερα προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού, τις οποίες οι αρμόδιες υπηρεσίες ΥΠΕΘΑ και ΠΝ δεν αναγνώρισαν ως βάσιμες.

Η μόνη αλήθεια είναι ότι βάσει της τότε νομοθετικής ρύθμισης που ψηφίστηκε στη Βουλή τον Απρίλιο του 2013, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας πληρώθηκαν 25 εκατομμύρια ευρώ και έπρεπε να έχουν παραδώσει την Πυραυλάκατο «Ρίτσος» το Μάρτιο του 2014.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ