Ξαφνικός συναγερμός!Ενεργοποιήθηκε η ελληνική αεράμυνα ,τρία 24ωρα μετά τη κατάρριψη του RF 4

Τρία 24ωρα μετά από το σοβαρό επεισόδιο με τη κατάρριψη του τουρκικού RF 4 στα παράλια της Συρίας, ο Α/ΓΕΕΘΑ έδωσε εντολή για αιφνιδιαστική ενεργοποίησης του συστήματος αεράμυνας της χώρας.

Α/ΓΕΕΘΑ για τους “συναγερμούς”:”Δοκιμάσαμε το δόρυ και την ασπίδα.Ακολουθούν κι άλλα”

Στο πόδι και σήμερα οι ΕΔ.Μετά από την αιφνιδιαστική εντολή του Α/ΓΕΕΘΑ Μιχάλης Κωσταράκου,όλη η αεράμυνα της χώρας τέθηκε σε κατάσταση συναγερμού,λες και η χώρα δεχόταν επίθεση.

Συναγερμός!Τέθηκε σε πλήρη ετοιμότητα η αεράμυνα της χώρας.Ποιος ήταν ο λόγος

Σε κατάσταση συναγερμού τέθηκε ξαφνικά πριν από λίγο το σύστημα αεράμυνας όλης της χώρας! Με αιφνιδιαστική εντολή ο Α/ΓΕΕΘΑ ,ζήτησε ενεργοποίηση του συστήματος άμυνας.Πρόκειται για ανάλογη άσκηση ετοιμότητας ,όπως αυτή που είχε διαταχθεί πριν από λίγες ημέρες ,με την ενεροποίηση της δύναμης ταχείας αντίδρασης της ΠΑ.