ΚΟΜΜΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ

Δικτατορία 1967-1974.Το “στίγμα”

Δικτατορία 1967-1974.Το “στίγμα”

Πιστεύω πως απ’ όσους τότε βίωσαν στο πετσί τους τις φυλακές και τις εξορίες καθώς και τα βασανιστήρια στα κελιά...

Η “Ανταρσία” του Βέλους

Η ΄΄ανταρσία΄΄ του Α/Τ ΒΕΛΟΣ αποτελεί τμήμα και μάλιστα το δυναμικό μέρος του αποκαλούμενου ΄΄ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΑΗΣ 1973΄΄. Αυτή ...