Συγκέντρωση του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας,απόψε στο Πειραιά
Στο Πειραιά σήμερα ο ΣΕΕ
Στο Πειραιά σήμερα ο ΣΕΕ
Έγινε χθες το 1ο Τακτικό Συνέδριο του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας, σύμφωνα με την από 04 Φεβρουαρίου 2012 απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής.
Το 1ο Συνέδριο του ΣΕΕ στις 4 Μαρτίου
Ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας εκφράζει τον αποτροπιασμό του για τα εκτεταμένα επεισόδια που έλαβαν χώρα κατά την συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών την 12-2-2012, με αποτέλεσμα τραυματισμούς, πυρκαγιές, ζημιές, λεηλασίες, βανδαλισμούς.

Ο ΣΕΕ καλεί τους Βουλευτές όλων των κομμάτων αναλογιζόμενοι τις ευθύνες τους έναντι στον Ελληνικό λαό ,σε ολόκληρο το Έθνος ,στην Ιστορία αυτού του τόπου , να μην ψηφίσουν το νέο μνημόνιο .

Νέα παρέμβαση του ΣΕΕ,με ανακοίνωσή του,αυτή τη φορά για τις πιέσεις που ασκούν οι δανειστές. Στην ανακοίνωση κάνει λόγο για κοροϊδία κι όχι για διαπραγμάτευση.
Συνεδρίασε η Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ , σύμφωνα με το άρθρο 13 του Καταστατικού του.

Απάντηση από τη κυβέρνηση για τις προκλητικές δηλώσεις Γερμανού βουλευτή που ζητά τη τοποθέτηση επιτρόπου στην Ελλάδα,ζητά με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας.
Σκληρότατη επίθεση εναντίον του υπουργού Υγείας αλλά και του Γιώργου Παπανδρέου εξαπέλυσε με ανακοίνωσή του,ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας. Απαντώντας στις δηλώσεις Λοβέρδου για το θέμα που έχει προκύψει με τα στατιστικά στοιχεία για το έλλειμμα,ο ΣΕΕ κάνει λόγο για Ειδικά Δικαστήρια που έρχονται.

Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές.Ακόμη και αυτές περί εξοπλισμών.Μπορεί όμως εύκολα να είναι και παρεξηγήσιμες.Ειδικά για ένα νέο κόμμα
Το “πείραμα” του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας, του “κόμματος των αποστράτων” ,όπως έχει γίνει γνωστό θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Ενδιαφέρον σ΄ ότι έχει να κάνει με τα αποτελέσματά του. Ποιες είναι οι προοπτικές του;

Το κόμμα αποστράτων ,ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας,κάνει τα πρώτα βήματά του και δεν είναι εύκολα,σ΄ ένα εξαιρετικά δύσβατο πολιτικό τοπίο.Μετά από αρκετό καιρό με αφορμή τις πρωτοχρονιάτικες ευχές του κάνει μία πολιτική παρέμβαση υπενθυμίζοντας τις θέσεις του:
Πως τα πάει ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας; Σύμφωνα με ανακοίνωσή του “το μέχρι σήμερα άνοιγμα του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ προς τον Ελληνικό λαό, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία”.
“Οργώνουν” την Ελλάδα οι άνθρωποι του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας.
Συνέντευξη του προέδρου της προσωρινής διοικούσας επιτροπής ΣΕΕ,Νίκου Αλικάκου
Μία εβδομάδα ζωής κλείνει αύριο ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας,το κόμμα που ίδρυσε μια ομάδα αποστράτων κι ένας στρατιωτικός αναλυτής και μάλλον ήδη θα κατάλαβαν ότι οι δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν στην άγρια αρένα της πολιτικής θα είναι πολλές και απρόβλεπτες.