
Το σχέδιο των “μπαρμπάδων” και τα “ανήψια” για τις κρίσεις που έρχονται την άλλη εβδομάδα –
Οι “μπαρμπάδες” ζουν και βασιλεύουν.

Οι “μπαρμπάδες” ζουν και βασιλεύουν.

“Κρίσεις από δω και πέρα κάνουν οι Αρχηγοί Γενικών Επιτελείων, ουδείς άλλος”.

Τι είπε για το προσωπικό ο νέος Α/ΓΕΣ.

Θητεία Αρχηγών και επισήμως ανακοίνωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος από την Σχολή Ευελπίδων.

Ποια είναι η πρώτη “ανάγνωση” των αποφάσεων του ΚΥΣΕΑ.

Ήρθε Καταδρομέας και Καταδρομέας φεύγει με ψηλά το κεφάλι.
Θεωρείτε η μεγάλη συμπάθεια του νυν ΥΕΘΑ Δημήτρη Αβραμόπουλου .

“Αναίμακτες κρίσεις” στις Ένοπλες Δυνάμεις.

Αγωνία τέλος σε οτι εχει να κάνει με τους Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων.

Μπορεί οι κρίσεις να μην έχουν προσδιοριστεί και να αναμένονται από ημέρα σε ημέρα.

“Γαλάζιος ναύαρχος” που παρά τα πιστεύω του επιχείρησε το 2010 να γίνει ακόμη και Αρχηγός ΓΕΝ ζητώντας βοήθεια από γνωστό...

Με την ένταση των ανωτάτων αξιωματικών να χτυπάει “κόκκινα” λόγω των κρίσεων που όλο αναμένονται αλλά όλο “πίσω” πάνε πρέπει...

Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου ο ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος έχει πει ότι σκοπεύει να επαναφέρει με νόμο την θητεία των Αρχηγών Γενικών...
Το “κι αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πας”, δεν φαίνεται να ισχύει στον ελληνικό στρατό.

Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος πέρασε το μεσημέρι την πύλη του ΥΠΕΘΑ.