ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ: Ο Βαγγέλης, ο Πάνος και ο “Τσετσένος”! Τι είχε κατατεθεί σε επιτροπή της Βουλής
Με τόσα δισεκατομμύρια που έχουμε όλοι μας πληρώσει για όπλα που αγοράσαμε υπογράφωντας κακές συμβάσεις ,έχουμε χάσει το λογαριασμό.
Με τόσα δισεκατομμύρια που έχουμε όλοι μας πληρώσει για όπλα που αγοράσαμε υπογράφωντας κακές συμβάσεις ,έχουμε χάσει το λογαριασμό.

Αυτά τα υποβρύχια εκτός όλων των άλλων έχουν προκαλέσει πολλές παρεξηγήσεις κι έχουν “χαλάσει” σχέσεις .

Η “υποβρύχια” σύγκρουση Μεϊμαράκη-Καμμένου δεν αναμένεται να σταματήσει μέχρι τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου.

Το θέμα των υποβρυχίων φαίνεται ότι θα μας απασχολήσει πάρα πολύ και έντονα μέχρι τις κάλπες της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου.

Όσο εμείς "κοιμόμαστε" έχοντας αφήσει οτιδήποτε έχει σχέση με την Εθνική Άμυνα και ασφάλεια στην άκρη, η Τουρκία εξοπλίζεται.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις διαθέτουν φωτογράφο -καλλιτέχνη.
-600x400.jpg)
Η είδηση της υπογραφής συμφωνίας ύψους 430 εκατομμυρίων ευρώ από το Ισραήλ για προμήθεια τεσσάρων κορβετών από την γερμανική ThyssenKrupp...

Εμείς πάμε για “φούντο” τα ναυπηγεία μας και οι Τούρκοι κερδίζουν δουλειές.

Όλα ευπρόσδεκτα για να βγουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας από το αδιέξοδο.

Ένα μικρό πλου με το υποβρύχιο ΠΙΠΙΝΟΣ για τον ΥΕΘΑ Δημήτρη Αβραμόπουλο, λίγες ώρες πριν παραδώσει καθήκοντα στον επόμενο.

Κι εμείς λέγαμε για την σαμπάνια.
"Τρωμε στα συσσίτια και μας κόβουν το ρευμα" δηλώνουν οι εργαζομενοι οι οποιοι ειναι απλήρωτοι εδω και 9 μήνες

Η τελετή για την καθέλκυση του υποβρυχίου ΠΙΠΙΝΟΣ ήταν όπως γράψαμε λαμπερή.

Όσα δεν έδειξε κανείς.

Ο ΠΙΠΙΝΟΣ έπεσε στο νερό.

Η τελετή για τον ΠΙΠΙΝΟ στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ήταν λαμπρότατη.