ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Κατάληψη στο Πολυτεχνείο

Την κατάληψη του Πολυτεχνείου ανακοίνωσαν πριν από λίγο, μέσω του indimedia , ομάδα αντιεξουσιαστών των Εξαρχείων.