ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ: Συγκέντρωση με όγκο αλλά και τάσεις …αυτοκτονίας!
Συγκέντρωση με όγκο ικανοποιητικό αλλά με τάσεις αυτοκτονίας.
Συγκέντρωση με όγκο ικανοποιητικό αλλά με τάσεις αυτοκτονίας.

Όλα έτοιμα για την συγκέντρωση και πορεία αποστράτων -αλλά και "μεμονωμένων" εν ενεργεία- το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας.

Οι εν ενεργεία στρατιωτικοί θα χαιρετήσουν την συγκέντρωση.

Στις 20 Νοεμβρίου οι Ενώσεις Αποστράτων θα κάνουν συγκέντρωση και πορεία στο κέντρο της Αθήνας.

Το έλεγαν εδώ και μέρες και αποφάσισαν να το κάνουν.

Με ανακοίνωση του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΔΡΑΣΕΩΝ (ΣΟΔ) εν ενεργεία και απόστρατων αξιωματικών καλούνται άπαντες σε ετοιμότητα κινητοποιήσεων.

Λίγες ημέρες πριν τις κάλπες των δημοτικών εκλογών και των ευρωεκλογών οι απόστρατοι και μάλιστα οι θεσμικοί “χτυπούν” .