ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ

Τρεις μήνες πίσω πάει η “αποκατάσταση” των συντάξεων αποστράτων!
Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι απόστρατοι.

“Δεν ζητήσαμε ποτέ αυξήσεις, τα λεφτά μας πίσω ζητάμε” – Απόστρατοι προς κυβέρνηση
´Οταν ακόμη και οι θεσμικοί απόστρατοι "αγριεύουν" με τα περί αυξήσεων στους στρατιωτικούς τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά.

“Συμμοριτοπόλεμος” ο Εμφύλιος λένε οι “θεσμικοί” απόστρατοι! Συμφωνεί ο Αβραμόπουλος;
Ο πρόεδρος της επίσημης,θεσμικής και διαχρονικά προστατευόμενης Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού , αποκαλεί μέσω του προέδρου της τον Εμφύλιο Πόλεμο...

Η κυβέρνηση κατόρθωσε να βάλει “απέναντι” και τους “θεσμικούς απόστρατους” λόγω ΣτΕ
Πρόκειται για κατόρθωμα .

Οριστική ρήξη εν ενεργεία στρατιωτικών και “θεσμικών” απόστρατων – “Δεν σας εμπιστευόμαστε”
Χάσμα εν ενεργεία και απόστρατων "θεσμικών".
