Τρεις μήνες πίσω πάει η “αποκατάσταση” των συντάξεων αποστράτων!

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι απόστρατοι.

Τρεις μήνες πίσω πάει η “αποκατάσταση” των συντάξεων αποστράτων!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι απόστρατοι. Οι πληροφορίες που έχουν οι ενώσεις τους δεν είναι ευχάριστες. Σύμφωνα μ΄ αυτές το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν έχει λάβει καμία οδηγία από το υπουργείο Οικονομικών και συγκεριμένα από τον αναπληρωτή υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα ώστε να προχωρήσει η μερική αποκατάσταση των συντάξεων των αποστράτων!

Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός από την ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη αλλά και από το βήμα της Βουλής είχε πει ότι οι μισθοί των εν ενεργεία αλλά και οι συντάξεις των αποστράτων θα “διορθώνονταν” έστω μερικώς. Και όλοι ανέμεναν ότι αυτό θα γινόταν από τον Νοέμβριο.

Χθες έγινε γνωστό μέσω ανοιχτής επιστολής που έστειλαν στον πρωθυπουργό οι στρατιωτικοί της ΠΟΕΣ ,ότι οι μισθοί τους δεν πρόκειται να μεταβληθούν προς το καλυτερο μέχρι το τέλος του χρόνου.

Τώρα και οι απόστρατοι ανησυχούν αφού όπως μαθαίνουν θα χρειαστούν τουλάχιστον τρεις μήνες ακόμη για να δουν την όποια “διόρθωση”!

Διαβάστε ακόμη:

Από το νέο έτος και να δούμε οι “διορθώσεις” στους μισθούς στρατιωτικών! Επιστολή στον Σαμαρά

Οι Έλληνες απόστρατοι στην Ευρώπη και τον Euromil

Ποιοι κατηγορούν τους στρατιωτικούς ότι “μιλούν μόνο για λεφτά” και οι απαντήσεις

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ
ΜΙΣΘΟΙ - ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Μισθολογικό άλμα για τα Στελέχη του Στόλου: Οι αυξήσεις στην πράξη με αναλυτικά παραδείγματα για όσους υπηρετούν σε πλοία πρώτης γραμμής

Οι αυξήσεις, ιδίως για τα νεότερα στελέχη, περιορίζουν το χάσμα με την αγορά εργασίας και βελτιώνουν την ελκυστικότητα της ναυτικής...