
Ο δήμαρχος Τήνου ευχαριστεί ΥΕΘΑ και Α/ΓΕΝ για την αποστολή του ΣΑΜΟΣ
Ευχαριστήρια επιστολή προς τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης Νίκο Δένδια και τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ απέστειλαν ο Δήμαρχος...

Ευχαριστήρια επιστολή προς τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης Νίκο Δένδια και τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ απέστειλαν ο Δήμαρχος...

Το αρματαγωγό Σάμος απέπλευσε από τον Ναύσταθμο με προορισμό την Τήνο.

Η φωτογραφία του Α/ΓΕΝ Βαγγέλη Αποστολάκη από την Τήνο.

Ερωτήματα προκαλεί η απουσία του Αρχηγού Στόλου από τις εκδηλώσεις στην Τήνο.
Υπάρχουν και πλοία της γραμμής.

Πολλά κεριά άναψε στη Τήνο ο Α/ΓΕΝ Ευάγγελος Αποστολάκης.

Τρια πλοία του Στόλου στη Τήνο.