Μήνυμα-χρησμός από τον αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα – Τι έγραψε στο twitter

Μήνυμα -χρησμός του αμερικανού πρέσβη στην Αθήνα Ντέϊβιντ Πιρς .

Μήνυμα-χρησμός  από τον αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα – Τι έγραψε στο twitter

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μήνυμα -χρησμός του αμερικανού πρέσβη στην Αθήνα Ντέϊβιντ Πιρς . Ο κ.Πιρς έχει ανεβάσει στο twitter το εισιτήριο εισόδου του στην Ακρόπολη ,όταν την είχε επισκεφθεί το 1971. Το εισιτήριο είναι πληρωμένο σε δραχμές.

Ο αμερικανός πρέσβης συνοδεύει τη φωτογραφία με το εισιτήριο με μια φράση που είχε πει ο Πλούταρχος στον Περικλή: “Ηγέτης είναι αυτός που προσφέρει στην πόλη του κι όχι στον εαυτό του”.

Όπως θέλει -και τον βολεύει- το διαβάζει ο καθένας τέτοια μέρα.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ