Θεσσαλονίκη: Θύμα τροχαίου αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ.

Στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται αστυνομικός της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Θεσσαλονίκη: Θύμα τροχαίου αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται, σοβαρά τραυματισμένος, ένας αστυνομικός της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., που έπεσε θύμα τροχαίου, όταν παρασύρθηκε από φορτηγό.

Το περιστατικό σημειώθηκε χθες (11-09-2013) στις 22.00 το βράδυ, σε παράδρομο της Εγνατίας Οδού, στα υψώματα Διαβατών. Ο ηλικίας 31 ετών μοτοσικλετιστής πραγματοποιούσε ελέγχους με συναδέλφους του και υπό συνθήκες που ερευνώνται παρασύρθηκε από όχημα που οδηγούσε 29χρονος.

Όπως έγινε γνωστό, η κατάσταση της υγείας του άτυχου αστυνομικού χαρακτηρίζεται κρίσιμη, ενώ ο 29χρονος οδηγός συνελήφθη…

Συνεχής Ενημέρωση Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ