«Περίγελος» έγιναν στο Διαδίκτυο οι Ουκρανοί, μετά από ένα απίστευτο ατύχημα που συνέβη στα μεγάλα στρατιωτικά γυμνάσια των Ενόπλων Δυνάμεων με την ονομασία «Metel-2022» στην Ουκρανία, το οποίο – δυστυχώς γι’αυτούς- απαθανάτισε κάμερα που βιντεοσκοπούσε βολές τεθωρακισμένων αρμάτων μάχης.
Σύμφωνα με αναλυτές, ένα τεθωρακισμένο άρμα μάχης τύπου T-64BM πραγματοποιούσε ελιγμό κατά την διάρκεια των ασκήσεων, όταν συγκρούστηκε με ένα τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού τύπου BMP-1. Για την ακρίβεια, το ουκρανικό ΤΟΜΑ «εμβόλισε» το άρμα μάχης, με τα πλάνα να δείχνουν την απίστευτη σύγκρουση που σίγουρα προκάλεσε ανησυχία και πόνο στους Ουκρανούς στρατιώτες, αλλά παράλληλα πλήθος ειρωνικών σχολίων από τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων ενημέρωσης.
https://twitter.com/the_ragex/status/1494231173467447296
https://twitter.com/UkrWarReport/status/1494221175983161344
https://twitter.com/Intel_sky/status/1494113917802627074
Από τις ασκήσεις του Ουκρανικού Στρατού που βρίσκονται σε εξέλιξη. Κάποιος πρέπει να πόνεσε. pic.twitter.com/srTJXVzPP4
— e-Αmyna (@e_amyna) February 17, 2022




